Your browser does not support JavaScript!

آیا با اصول بازاریابی محتوایی آشنایی کافی دارید؟ آیا با اتمسفر این فضای بازاریابی آشنایی کافی دارید؟ می دانید چطور بازاریابی محتوایی را آغاز کنید؟ اصلا معنی دقیق بازاریابی محتوایی چیست؟ اگر در پاسخ به سوالات قبل دچار مشکل شدید، نیاز به مطالعه این کتاب دارید.

اگر یک کسب و کار آنلاین داشت باشید، یکی از بزرگترین دغدغه های شما رشد این کسب و کار است. در دنیای اینترنت کسب و کارها به رقابت برای کسب بهترین رتبه هستند. ممکن است یک شرکت بسیار کوچک در دنیای واقعی بتواند گوی سبقت را از شرکت های بزرگ برباید. این شرکت ها از تاکتیک های مناسب کسب و کار آنلاین استفاده می کنند.

چک لیست بازاریابی محتوایی می تواند به موفقیت شما کمک کند. داشتن یک چک لیست بسیار سودمند است. اما شاید تهیه آن بسیار سخت و دشوار باشد. اما یک راه آسان استفاده از چک لیست های آماده و قابل اتکا است. برای همین منظور این کتابچه به شما کمک خواهد کرد.

کسب و کارها به داشتن یک وبلاگ موفق توجه بسیار زیادی دارند. داشتن یک وبلاگ موفق می تواند تاثیر زیادی در بازدهی کسب و کار داشته باشد. اما آیا اگر همین امروز بخواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید به سرعت موفق می شوید؟ واقعیت این است که راه اندازی یک وبلاگ موفق نیاز به یادگیری و دانش دارد. این کتاب برای همین منظور نوشته شده است.

اگر شما هم یک کسب و کاردارید، برایتان بازگشت سرمایه و رسیدن به سود بسیار مهم است. اگر یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی می کنید، برایتان مهم خواهد بود که بر اساس هزینه انجام شده، چه میزان سود به دست می آورید. بازاریابی محتوایی یکی از جاهایی است که ممکن است گاهی هزینه های فراوانی برای شما داشته باشد. اما چطور این هزینه و بازگشت آن را حساب کنیم؟