Your browser does not support JavaScript!

تولید محتوا سئو شده یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از ما است. به خوبی می دانیم داشتن یک محتوا که برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد، نمی تواند اثر بخشی زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. برای همین وجود یک چک لیست یا راهنما بسیار راهگشا است.

این روزها همه از اینترنت استفاده می کنند. اینترنت آنچنان بخشی از زندگی مدرن شده که نمیتوان زندگی بدون آن را تصور کنیم. با این حال، یک شبکه جهانی به تنهایی کار نمی کند. در طول عمر نسبتاً کوتاه اینترنت، بسیاری از فناوری های پیشرفته، مانند DNS، رشد کرده اند تا راحتی را که از اینترنت انتظار داریم را ممکن کنند. در اینترنت حملات هکری فراوانی وجود دارد. هکرها ممکن است فقط بخواهند شما را اذیت کنند، یا ممکن است بخواهند مبلغ زیادی پول از شما به عنوان باج بگیرند. در هر صورت، مهم است که بدانید چگونه از خود و دارایی الکترونیکی خود محافظت کنید.
این کتاب موضوع امنیت DNS را برای شما توضیح خواهد داد. دانش فنی محافظت باعث خواهد شد تا در برابر هکرها ایمنی بیشتری داشته باشید. یکی از بهترین کارها برای به دست آوردن دانش فنی مطالعه کتاب است.

برندسازی برای محصولات به چه معناست؟ در پاسخ به این سوال مهم به طور ساده شده ای می توان گفت که چگونگی برقراری ارتباط مشتریان با محصولات به واسطه ی طرح، لوگو و پیام اصلی، یک برند را تعریف می کند. ارائه توصیفی کامل از برندسازی یک محصول کار دشواری است، به دلیل اینکه برند ها احساسات مخاطبان خود را نشانه می گیرند و اگر این کار را به درستی انجام دهند، به این واسطه ارتباط مشتری با آن برند خاص، به طور طولانی مدتی حفظ خواهد شد.

در این قسمت قصد داریم کتابی را به شما معرفی نماییم که توسط Mark McGuinness که یک شاعر نیز می باشد در سال ۲۰۰۷ نوشته شده است و به گفته خود او این کتاب حاصل آموخته های وی از صد ها متخصص برجسته در حوزه ی خلاقیت در قرن ۲۱ می باشد. این کتاب الکترونیکی مورد استقبال مردم قرار گرفته و بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان دانلود شده است.

اگر قصد دارید تا در هنر، تجارت و کسب کار خود خلاق تر عمل کنید، به شما پیشنهاد می کنم تا کتابی را که در این قسمت قصد داریم به شما معرفی نماییم مطالعه بفرمایید. این کتاب تکنیک ها و نکاتی را به شما می آموزد که تا سال ها در زندگی خود تاثیر آنها را مشاهده خواهید کرد و ذهن شما می آموزد تا چگونه با نگاهی خلاق دست به آفرینش زده و در کار خود موفق تر عمل کند.

فراتر از یک مانیفست موجود در یک کتاب سنتی، کتاب چگونه خلاق باشیم (How to be Creative) مجموعه ای مفید از  رویکرد های مناسب برای به حداکثر رساندن خلاقیت ارائه می دهد. در این کتاب که توسط Hugh MacLeod نوشته شده است، برخی از بینش های موثر در این زمینه که به تجربه ی شخصی خود نویسنده حاصل گشته، آورده شده و علت مفید و مهم بودن هریک از تکنیک ها و یا نکاتی که در کتاب  آورده می شود به تفصیل بیان می شود. تصاویری که در این کتاب برای رساندن منظور نویسنده استفاده شده است، سیاه و سفید، کاریکاتوری وبا دست کشیده شده اند و در عین سادگی، جذاب و دوست داشتنی به نظر آمده  و انتقال مفهوم به خواننده را راحت تر می سازد. تنوع در سایز حروف و رنگ های به کار برده شده سبب می شود تا خواننده خسته نشده و از دنبال کردن مطلب لذت برده باشد.