Your browser does not support JavaScript!
خدمات سئو
سئو وردپرس
سئو جوملا
سئو کار

در قرن بیست و یکم، تمامی کسب و کارها به بازاریابی دیجیتال مرتبط هستند. نه اینکه تمام بازاریابی و روابط کسب و کار تنها به صورت دیجیتال باشند، اما بازاریابی دیجیتال نشان داده است که به تمامی کسب و کارها نیرو و قدرت بسیار زیادی می بخشد. بهینه سازی موتورهای جستجو، یا همان سئو بخش جدانشدنی از هر استراتژی بازاریابی الکترونیک است. یک عنصر بسیار مهم برای رساندن مشتریان به کسب و کار شما در جهان آنلاین. بازاریابی مدرن، دیگر بدون سئو امکان پذیر نیست. در این مقاله، چند راه برای کسب و کارهای کوچکی که در ابتدای کار خودشان هستند و بودجه زیادی برای بازاریابی ندارند، ذکر کرده ام.

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
تولید محتوا

اگر از گوگل بپرسید بهترین راه برای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) چیست، به شما پاسخ می دهد تمرکز بر روی مخاطب داشته باشید و همه چیز را بر اساس آنها تنظیم کنید. امروزه، سئو تماما مربوط به تولید محتوای یکتا و با کیفیت است که مخاطبین را جذب کند. بازاریاب ها با این خبر به وجود می آیند، به خاطر اینکه می توانند به مسائل تکنیکی سئو خداحافظی کنند. بسیاری از نظریه پردازان معتقدند سئو مدرن هیچ نیازی به تجارب تکنیکی ندارد. شخصا کاملا با این موضوع موافق نیستم، که نیاز به مسائل تکنیکی نیست، اما این به معنی درست نبودن بخش مربوط به تمرکز روی مخاطب نیست. سئو ارگانیک، اساسا بر روی همین تمرکز بر مخاطب شکل گرفته است. اما در میان این موضوع، مواردی رخ می دهد که همین تمرکز بر روی مخاطب می تواند باعث تخریب سئو سایت شود. در این مقاله، این موارد را برای شما باز گو خواهم کرد.

خدمات سئو
سئو ورپرس
سئو جوملا
سئو کار

شاید شما هم علاقه مند به بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (سئو) شده اید و مانند اکثر افرادی که به تازگی پا در این میدان می گذارند، در مواجه شدن با ساختار پیچیده این شاخه با شکست روبرو شده اید. اما مطمئن باشید صدها فاکتور وجود دارد که بر روی سئو یک سایت تاثیر می گذارند. یادگیری تمامی این فاکتور ها و بدل شدن به یک متخصص در تمام این شاخه ها، نیازمند سالهای تلاش و تمرین است. اما به این معنی نیست که شما باید یک بودجه بسیار عظیم و سالها تجربه داشته باشید تا بخواهید سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. شاید رسیدن به رتبه خوب سو برای کلمات کلیدی اصلی برای شما غیر قابل دسترسی باشد، اما حتی یک هزینه بسیار کم در سئو هم می تواند در بهبود وضعیت کسب و کار شما مفید واقع شود. برای شروع راه اندازی یک کمپین، نیازمند به هفت جز مهم در کمپین خود هستید، که در این مقاله به این هفت جز خواهیم پرداخت.

تولید محتوا
سفارش تولید محتوا ویژه
سفارش تولید محتوا تالیفی
هزینه

اگر تولید موتور محرکه کسب و کار باشد، بازاریابی محتوایی سوخت قدرتمند این موتور است. تولید محتوا شیوه‌ای است برای موفقیت شدن کسب و کارهایی که دوستدار رضایت مشتریانشان هستند. در این مقاله قصد دارم با معرفی شش راه بسیار ساده ولی تاثیر گذار که می‌توانید به وسیله آنها بازاریابی محتوایی خودتان را بسیار سودمندتر و قدرتمندتر از قبل به پیش برانید را به شما معرفی کنم. حرف بیل گیتس را هیچ گاه فراموش نکنید: محتوا پادشاه است! حرفی که سالها پیش بیل گیتس گفت، و اکنون به علت موفقیت برندهای بزرگ جهانی شده است.

تولید محتوا شبکه اجتماعی

«۵۰ میلی ثانیه طول می کشد، به اندازه یک چشم بر هم زدن» این توصیفی است از مدت زمانی که یک کاربر پست شما را در شبکه اجتماعی برای بار اول می بیند. اما نکته ی مهم و اساسی این است که آیا کاربر بر روی پست شما زمان بیشتری می گذارد و یا اینکه به راحتی از آن عبور می کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، در ۹۴ درصد موارد، کاربر از پست های تبلیغاتی بدون سپری کردن زمان زیادی عبور می کند.

زیر مجموعه ها