Your browser does not support JavaScript!
طراحی لوگو
سفارش
هزینه
نمونه کار

برای یک لحظه به این موضوع فکر کنید که برند های شناخته شده در جهان چه لوگو هایی را به عنوان نشان برند خود مطرح کرده اند؟ شاید تصاویری که به سرعت در این لحظه از ذهن شما عبور کند، سیب گاز زده نمادی برای شرکت اپل، حرف ام و یا تصویر یک حیوان باشد. نشان ها و لوگو ها برای هدف مشخصی طراحی می شوند، آنها تصویر برند خود محسوب می شوند و نقش بسیار حیاتی در موفقیت یک برند ایفا می کنند. طرح یک لوگو گاهی فراتر از یک امر زیبایی شناسی ساده عمل کرده و قادر است تا توصیف کننده ی ارزش های اصلی یک برند باشد.

این توضیحات دلیلی بر مهم شمردن لوگو و صرف زمان و انرژی توسط کسب و کارها برای طراحی آن به بهترین شکل می باشد. موفقیت یک برند در گرو استفاده آن برند از ابزار بازاریابی قدرتمند می باشد و یکی از مهم ترین این ابزارها، طرح لوگو می باشد که نشان دهنده ی تصویر توصیف گر مهمی از یک برند است.

طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر نیازمند مهارت هایی خاص می باشد و جزو آن دسته از وظایف محسوب می شود که گرچه از دور ساده به نظر می رسد اما زمانی که برای نخستین بار شروع به طراحی آن کنید متوجه خواهید شد که کار بسیار سخت و پیچیده ای به حساب می آید. برای بسیاری از کاراکتر هایی که شما در کارتون ها، بازی های کامپیوتری و دیگر آثار گرافیکی مشاهده می کنید و به نظرتان ساده می آیند فکر و زمان بسیاری صرف می شود. اگر برای نخستین بار قصد دارید تا کاراکتر خاصی را طراحی کنید به شما پیشنهاد می کنم تا این مقاله را به دقت بخوانید تا با شیوه ی کار کردن اصولی جهت طراحی کاراکتر آشنا شوید.

خدمات طراحی گرافیک
طراحی پوستر
طراحی اینفوگرافیک
طراحی لوگو

تبلیغات چاپی یکی از راه های انتقال سریع پیام به جامعه هدف می باشد. شاید به طور خلاصه بتوان گفت که آن دسته از تبلیغات چاپی به موفقیت خواهند رسید که در آثار خود از خلاقیت، شوخ طبعی، متمایز بودن و درگیر کردن احساسات مخاطبان خود بیشترین بهره را می جویند. در این مقاله کوشش نموده ایم تا مجموعه ای از تبلیغات چاپی جذاب و موفق موجود در مجلات و یا روزنامه ها را به شما نشان داده و رمز موفقیت آنها را توضیح دهیم.

خدمات طراحی گرافیک
طراحی پوستر
طراحی لوگو
طراحی اینفوگرافیک

صنعت طراحی آیکون راه پر فراز و نشیبی را در یک دهه ی اخیر پیموده است و توانسته است تا به پیشرفت های قابل قبولی در این زمینه دست یابد. امروزه استارت آپ ها و شرکت ها به اهمیت بسیار و پتانسیل بالای آیکون ها در کارهای تبلیغاتی خود پی برده اند. طراحی آیکون فرآیندی است که به طراحی سمبل های گرافیکی می پردازد و نشان دهنده ی موتیف های واقعی، فانتزی و یا آبستره، ماهیت و یا عملی می باشد. در زمینه ی برنامه های نرم افزاری آیکون نمایش دهنده ی یک برنامه، یک عملکرد، اطلاعات و یا مجموعه ای از اطلاعات موجود در سیستم کامپیوتری است. یک آیکون به طور مستقیم یک ایده، مفهوم، عمل و یا حرکت است. آیکون ها یک عمل را به طور ساده شده و خلاصه شده به کمک یک طرح گرافیکی به کاربر نشان می دهند. در این مقاله ما سعی داریم تا به ۵ مورد مهم در روند طراحی آیکون بپردازیم.

تولید محتوا شبکه اجتماعی
تولید محتوا
طراحی اینفوگرافیک
طراحی پوستر

با نگاهی به سالهای گذشته می توان به راحتی متوجه تغییرات و پیشرفت های بسیار فضای دیجیتال شد. در سال های گذشته ما شاهد مواردی نظیر تولید محتوا های روزانه و زودگذر در اینستاگرام، تغییرات در گوگل ادوردز، نوآوری در جریان ها مجازی که به صورت پخش زنده اجرا می گشتند، الگوریتم به روز رسانی ها و تمرکز بر بازاریابی محتوی خلاق و منحصر به فرد بوده ایم. 

صاحبان کسب و کار با استفاده از تمامی تحولاتی که در سال گذشته اتفاق افتاده است می توانند استراتژی خود را بهبود ببخشند. در این مقاله سعی داریم تا با پیشنهاد ۵ ایده ی بازاریابی دیجیتال که شما را قادر خواهد ساخت تا برند خود را بهبود ببخشید آشنا سازیم.

زیر مجموعه ها