مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
برای یک ثانیه متصور شوید که شغل شما این است که خلاقیت خود را آزادانه به کار گیرید و به آفرینش دست زنید و حقوق مناسبی هم برای این کار دریافت می کنید. درست است این شغل طراحی گرافیک نام دارد! بی گمان شما به این حرفه علاقه مند شده اید و خواستار موفقیت در آن هستید. بنابراین، علم به روز درباره ی مهارت های مورد نیاز طراحی گرافیک ضرورتی است که باید برای موفقیت در این رشته به دنبال آن باشید. در این مقاله کوشش شده تا هفت مهارت ضروری برای طراحی گرافیک برای شما توضیح داده شود.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
هدف از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، تنها این نیست که خزنده های آنها سایت شما را پیدا کنند، بلکه مهم است تا به صفحات شما هم رتبه و رنک دهی داشته باشد تا در بالای لیست نتایج جستجو سایت شما به نمایش در آید. روند بهینه سازی وب سایت را نمی توان تنها یک بار انجام داد و انتظار نتیجه داشت، بلکه نیازمند صبر، تقویت و بررسی ها و آنالیز های همیشگی دارد. در ادامه چهار مرحله از پروسه ی استراتژی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را خواهم گفت.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
انیمیشن همواره بخش حیاتی و مهمی از داستان گویی محسوب می شود. در سال ۲۰۱۶ طراحان سعی داشتند انیمیشن هایی تولید کنند که با وجود این که زمان زیادی برای ساخت آن ها صرف نمی شد تا حد امکان دارای طرح جذابی باشند. بنابراین انتظار می رفت تا تلفیقی از موشن گرافی ۲ بعدی و ۳ بعدی که با توازن مناسبی از عمق و تلرانس تختی به منظور ایجاد زیبایی بصری مطلوب در این سال مشاهده کنیم.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
لینکداین به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی تخصصی کسب و کار جهان، با داشتن میلیون ها کاربر فعال، بهترین محل برای بازاریابی و فروش تحت نت می باشد. این ابزار ارزشمند به صورت رایگان در دسترس همه افراد می باشد، اما با این وجود بسیار کسانی که وارد این شبکه اجتماعی می شوند، قوانین آنرا به درستی رعایت نمی کنند و با این کار فرصتی بزرگ را از خود می گیرند. در این مقاله برخی از اشتباهات بزرگ که کاربران لینکداین مرتکب آن می شوند، و فرصت های ارزشمند خودشان را از بین می برند، بیان خواهند شد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
یکی از بزرگترین چالش هایی که یک کار فرما با آن مواجه می شود، باقی ماندن در صدر رقابت است. شما باید به ایمیل ها پاسخ دهید، مطمئن شوید که وبسایتتان به درستی کار می کند، پروژه ها را سامان دهید، ارتباط خود را با شبکه ی خود حفظ کنید و در عین حال از این که فضای مجازی تمرکز شما را بگیرد اجتناب کنید.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات