Your browser does not support JavaScript!
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شخصی
مشاوره رایگان

همانطور که پس  زمینه های سفید و جسورانه در سال ۲۰۱۶ برای یک سایت مدرن مناسب محسوب می شد اکنون در سال ۲۰۱۷ زمان آن فرا رسیده است تا پس زمینه ها تابع اصول جدید و به روز رسانی شوند.در حالی که سبک مینیمال همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است فقدان رنگ دیگر مورد پسند یک سایت مدرن محسوب نمی شود. طراحان رنگ های روشن و خاکستری را جایگزین رنگ سفید انتخاب می کنند. افکت های که برای پس زمینه انتخاب می شوند دارای  حالت هندسی خوب، الگو های نا متقارن و برگرفته از هنر انتزاعی می باشند. در این مقاله تلاش شده تا تعمقی در روند تغییر پس زمینه ی وب سایت های مدرن در سال ۲۰۱۷ صورت بگیرد و با استفاده از مثال های مناسب درک این تغییرات میسر شود.

تولید محتوا شبکه اجتماعی

تولید محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانند اهرم های قدرتمندی برای افزایش چشمگیر مخاطبین و مشتریان شما شوند. اما شروع اینکارها بدون تجربه قبلی و دانش کار بسیار سختی می باشد. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی شناخت اصول این شبکه ها الزامی است. برای کیفیت حداکثری برای بهبود پست ها، دنبال کردن ده قانون اساسی زیر می تواند به جذب مشتریان بیشتر و قدرتمند ساختن برند شما کمک زیادی بکند.

تولید محتوا شبکه اجتماعی

یکی از عوامل درخشش برند ها و وب سایت های موفق بهره جستن از داستان سرایی بصری است. در این مقاله قصد آن داریم تا شما را با چگونگی استفاده از داستان سرایی بصری به طور موثر در برند و یا استراتژی فروش خود آشنا سازیم.

خدمات طراحی گرافیک

آیا حاضر هستید در طراحی کردن ریسک کنید؟ در یک طرح هم از عکس ها و هم از تصاویر گرافیکی استفاده کنید؟ طراحی گرافیک می تواند بر جذابیت عکس استفاده شده در طرح بیافزاید یک عکس نیز قابلیت این را دارد تا طرح گرافیکی شما را واقعی تر و مهم تر جلوه دهد. تکنیکی که عکس و طرح گرافیکی را به خوبی تلفیق کند کمی پیچیده می باشد اما در این مقاله کوشش شده تا با ذکر چند نشان داده شود تا چگونه این تکنیک به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده و طرح موفقی را به وجود می آورد.

تولید محتوا
طراحی سایت فروشگاهی
تولید محتوا شبکه اجتماعی
سئو وردپرس

در دنیای امروز که با سرعت در حال حرکت رو به جلو است، ایده ها و راه های جدید، به سرعت جای روش های قدیمی را می گیرند. کاربران اغلب این روش های جدید را می یابند و بر عهده ی صاحبان کسب و کار های دیجیتال است که خود را با این روش ها به روز نگه دارند. همزمان با رشد دانش کاربران، تاکتیک هایی که در گذشته موثر نبوده اند ممکن است ارزش بازنگری داشته باشند. به عنوان مثال پنج نمونه از این تاکتیک ها که به تازگی جایگاه ویژه ای بین صاحبان کسب و کار های دیجیتال پیدا کرده اند، در زیر آورده شده اند.

زیر مجموعه ها