مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
رشد بازاریابی محتوایی تاثیرات شگرفی در دید صاحبان کسب و کار به سئو به وجود آورده است. به جز خدمات تکنیکی مانند ساخت لینک، طراحی صفحاتی موبایلی و غیره بسیاری از تیمهای ارائه دهنده خدمات سئو، خدماتی مانند تولید و تقویت محتوا را به خدمات خود افزودهاند. مشخص است که محتوا جای سئو را نگرفته! مخصوصا که بسیاری از عناصر سئو کاملا تکنیکی هستند و ربطی به بازاریابی محتوایی ندارند. بازاریابی محتوایی هدفی بسیار متفاوت با بهینهسازی برای موتورهای جستجو را دنبال میکند. در حالی که سئو بر روی تقویت دیده شدن و به دست آوردن مشتریان جدید تلاش میکند، بازاریابی محتوایی چندین هدف را دنبال میکند؛ از فراگیری محتوا در جهان اینترنت، خدمات مشتریان، پرورش رهبران، قدرتمند ساختن تعامل کاربران با محتوا تا روابط عمومی جز مسائلی هستند که بازاریابی محتوایی به آنها میپردازد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
طراحی یک اینفوگرافیک بی شباهت به طراحی یک وب سایت نمی باشد و طراحی آن با یک محتوا، هدف مشخص و انتخاب یک قاب مناسب شروع می گردد. تنها تفاوتی که بین طراحی سایت و اینفوگرافیک وجود دارد این است که در اینفوگرافیک تمامی اطلاعات در یک صفحه به نمایش گذاشته می شود در حالی که در وب سایت محتویات در صفحات مختلفی نشان داده می شود. شما همچنین قادر هستید تا یک وب سایت تک صفحه ای به عنوان اینفوگرافیک طراحی کنید!
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
اینترنت فضایی بسیار عالی برای کسب و کارهای کوچک است تا در انجا بتوانند با برندهای بزرگ رقابت کنند. به مخاطبین دسترسی پیدا کنند، اشتراک گذاری عمومی و امکانات فروش و بازاریابی نامحدود که شرکت های بزرگ و کچک را در یک رده قرار می هد. اما، هنوز هم بیشتر کسب و کارهای کوچک در این فضا کنار می روند. یا استراتژی بازاریابی انلانی ندارند، یا استراتژی ای آنها ناکافی است و در نتیجه منجر به عدم موفقیت می شود. چرا بسیاری از کمپانی های کوچک از موقعیت اینترنت به که می تواند ابزاری قدرتمند باشد درست استفاده نمی کنند؟
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
آیا سرعت وب سایت شما کم می باشد؟ کاربران انتظار دارند تا وب سایت شما به سرعت هر چه تمام تر لود شود و در ادامه به سرعت مطالب بدون هیچ تاخیری به نمایش در آیند. اگر وب سایت شما چنین مشکلی را داشته باشد و برای آن راهی نیاندیشید بی شک کاربران خود را از دست خواهید داد. در این مقاله تلاش شده تا به شما بهترین راه حل برای رفع این مشکل پیشنهاد گردد.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
همه دوست دارند نرخ کلیک سایتشان بالا برود و جایگاه خوبی در الگوریتم های جستجوی گوگل به دست بیاورند. اما وقتی به این تجارت نگاه می کنیم، می بینیم گوگل بیش از 200 فاکتور برای رتبه دهی برای هر سایت دارد – برخی از انها ثابت شده هستند، برخی از آنها موقتی هستند و برخی دیگر بسیار قدیمی – تمرکز کردن روی فاکتور ها برای بهینه سای سایت بسیار مشکل خواهد شد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات