تبلیغات همسان (Native ad یا تبلیغات نیتیو) چیست؟ چطور باید از آن استفاده کرد؟ مزایا و معایب آن چیست؟ این سوالات برای بسیاری از افرادی که میخواهند از دیجیتال مارکتینگ استفاده پیش میآید. اما برای استفاده از این نوع تبلیغات اول باید کمی بیشتر با آن آشنا شویم.
احتمالا اصطلاح بازاریابی درونگرا (به انگلیسی Inbound Marketing)، بازاریابی جاذبهای، اینباند مارکتینگ یا بازاریابی ربایشی را شنیدهاید. اما این اصطلاح به چه معنی است؟ چطور کار میکند، چه فلسفه و هدفی دارد و پاسخ به بسیاری سوالات مرتبط موضوعاتی است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، استفاده از فناوریها و پلتفرمهای دیجیتال برای تبلیغ محصولات، خدمات، برندها یا دلایل به مشتریان یا مخاطبان بالقوه است. بازاریابی دیجیتال شامل استراتژیها و تاکتیکهای مختلفی مانند بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی شبکههای اجتماعی (SMM)، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی ویدئویی، بازاریابی تأثیرگذار، تبلیغات آنلاین و غیره است.
دومین، دامنه، دامین یا به انگلیسی Domain چیست؟ اگر به تازگی به فکر راهاندازی سایت افتاده باشید، احتمالا این اصطلاح را بارها شنیده باشید. امروز قصد داریم تا همه چیز در مورد دومین را به شما بگوییم.
تردز (Thread) اپلیکیشن جدید شرکت متا (Meta) که به نام فیسبوک (Facebook) برای بسیاری از افراد شناخته شده است، چیست؟ این اپلیکیشن چه ویژگیهایی دارد؟ چطور میتوان در آن عضو شد؟ در این مقاله قصد داریم تا به شما این اپلیکیشن جدید که به نظر میرسد رقیب بزرگی برای توییتر (Twitter) باشد را معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود و نصب نسخه آندروید و IOS این اپلیکیشن نیز ارائه شده است.