مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
آیا میدانید LTV چیست؟ این معیار چه کاربردی در بازاریابی دارد؟ چطور میتوان آن را محاسبه کرد؟ چطور میتوان ارزش طول عمر را افزایش داد؟ در این مقاله آموزشی، از صفر تا صد این معیار را برایتان گفتهایم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
هزینه جذب مشتری (CAC) یک متریک برای میزان هزینه یک کسب و کار برای جذب مشتری جدید را اندازه میگیرد. هزینه جذب مشتری شاخصی مهم برای کارایی و سودآوری یک کسب و کار و کمک کننده بع رشد و گسترش آن است. در این مقاله توضیح خواهیم داد که CAC چیست؟ چگونه آن را محاسبه کنیم؟ و چگونه از آن برای بهبود عملکرد کسب و کار خود استفاده کنیم؟به طور خلاصه هر آنچه درباره این متریک نیاز دارید را برایتان خواهیم گفت.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
CTA یا به فارسی دعوت به عمل (فراخوان برای اقدام) چیست؟ در این مقاله CTA را برای شما توضیح خواهیم داد، چند نمونه از دعوت به عمل به شما نشان خواهیم داد، نکات مهم آن را بیان و نحوه اندازهگیری CTA را به صورت کامل توضیح میدهیم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
CTR یا نرخ کلیک چیست؟ در این مقاله آموزشی ابتدا به معنا و کاربرد نرخ کلیک، سپس به نحوه محاسبه آن و راههای بهبود آن خواهیم پرداخت. تلاش شده است با ذکر مثال درک این اصطلاح مهم در دیجیتال مارکتینگ به سادگی شرح داده شود.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
پوستر و اینفوگرافیک چه تفاوتی با هم دارند؟ اگرچه این دو شاخه بسیار مهم از طراحی گرافیک در بخشهایی شاید با یکدیگر نزدیک باشند، اما تفاوتهای آشکاری نیز دارند. در این مقاله به تفاوت پوستر و اینفوگرافیک خواهیم پرداخت.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات