مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
آگاهی از برند (Brand Awareness) یکی از مهمترین موضوعاتی است که ذهن دیجیتال مارکترها را به خود مشغو میکند. امروز میخواهیم کمی بیشتر در خصوص آگاهی از برند در دنیای دیجیتال صحبت کنیم.
- نوشته شده توسط Nasim Eslami
- دسته: مقالات
اگر در دیجیتال مارکتینگ یا به صورت کلی بازاریابی فعالیت کنید، باید با اصلاح نرخ ریزش مشتری یا همان Chrun Rate آشنا باشید. در این مقاله این معیار، روش محاسبه و روش پایین آوردن آن را با جزئیات برایتان گفتهایم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
نرخ تبدیل یا CVR چیست؟ چطور باید آنرا محاسبه کرد؟ اصلا چرا مهم است؟ در این مقاله همه چیز را درباره نرخ تبدیل همراه با مثال برایتان گفتهام. با آشنایی با این متریک مهم، میتوانید در بازاریابی دیجیتال عملکردی بسیار بهتر داشته باشید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
پرفورمنس مارکتینگ (Performance Marketing) یا بازاریابی عملکرد چیست؟ چطور میتوان از این نوع بازاریابی استفاده کرد؟ چه کانالهایی برای این بازاریابی مفید است؟ مزایای این روش چیست؟ چگونه کمپینهای آن را بهینه کنیم؟ از صفر تا صد پرفورمنس مارکتینگ را در ادامه یاد بگیرید!
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
شاخص نگهداشت مشتری یا نرخ حفظ مشتری CRR چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا این شاخص مهم را معرفی کرده، نحوه محاسبه آن را برایتان آموزش دهیم. همچنین علت اهمیت این شاخص، نحوه بهبود آن و تفاوت آن با شاخص نرخ جذب مشتری را میگوییم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات