مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
بروشور و تراکت دو نوع روشهای بازاریابی و تبلیغات چاپی هستند، اما با هم تفاوتهای کلیدی در طراحی، هدف و توزیع دارند. در این مقاله در خصوص تفاوتهای این دو روش تبلیغاتی اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
تبلیغات کلیکی یا همان PPC چیست؟ اگر به دنیای دیجیتال مارکتینگ وارد شدهاید، احتمالا متوجه شدید که چقدر روی تبلیغات کلیکی و اهمیت آن تاکید میشود. در این مقاله میخواهیم از صفر تا صد تبلیغات کلیکی را برای شما بگوییم تا به صورت کامل با این تبلیغات و کمپینهای آن آشنا شوید.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
تبدیل شدن به یک سئوکار، نیازمند کارهای مختلفی است. اگر به تازگی با سئو آشنا شدهاید و میخواهید یک متخصص سئو بشود، باید برخی چیزها را بیاموزید. در این مقاله، از حداقلهایی که باید برای شروع به آنها داشته باشید گفتهایم.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
بازاریابی دیجیتال استفاده از پلتفرمها و کانالهای آنلاین برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما به مشتریان بالقوه است. این روش به شما کمک میکند تا به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا کنید، به طور موثر با آنها تعامل داشته باشید، نتایج خود را اندازهگیری و بودجه خود را بهینه کنید. در این مقاله، برخی از مزایای بازاریابی دیجیتال و اینکه چرا باید آن را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، بررسی خواهیم کرد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
اگر در دنیای پادکست ها تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که پادکست (podcast) چیست، چگونه کار میکنند و چرا اینقدر پادکستها محبوب هستند. در این مقاله به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات