مقالات سئو، طراحی سایت و گرافیک، تولید محتوا، برندینگ و بازاریابی دیجیتال
محققان می گویند افرادی که بیش از دو ساعت از روزشان را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند، دو برابر بیش از افرادی که کمتر از یک ساعت در این شبکه ها می گذرانند، احساس انزوای اجتماعی می کنند. فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی برای ارتباط با افراد هستند، اما تحقیقات نشان می دهند که ممکن است مخالف این موضوع عمل کنند. به عنوان مثال تحقیقات دانشگاه پیتسبوگر نشان می دهد هر چه جوانان بیشتر در شبکه های اجتماعی می گذرانند بیشتر احساس انزوا می کنند. این تحقیق روی ۱۷۸۷ فرد بین ۱۹ الی ۳۲ سال انجام شد و نشان می دهد افرادی که بیش از دو ساعت در شبکه های اجتماعی می گذرانند، بیش از دو برابر شانس انزوای اجتماعی نسبت به دیگر افراد جامعه دارند. به علاوه این تحقیقات نشان می دهد آنهایی که بیش از ۵۸ بار در هفته شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنند، بیش از سه برابر در معرض انزوای اجتماعی نسبت به افرادی که کمتر از ۹ بار در هفته این کار را می کنند، هستند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
سال ها اداره ی کسب و کار های متفاوت و کار کردن با انبوهی از بنیانگذاران استارتاپ ها و مدیران عامل بر روی استراتژی هایشان، به من نشان داده است دلایل مشخصی وجود دارد که برخی استارتاپ ها در کار خود موفق شده و برخی دیگر شکست می خورند.
- نوشته شده توسط زینب عاشوری
- دسته: مقالات
اینفوگرافیک یکی از بهترین راه های ساخت محتوا می باشد. تحقیقات نشان داده است که اینفوگرافیک بیشترین محتوایی است که توسط مردم به اشتراک گذاشته می شود! یک اینفوگرافیک نسبت یک یک متن ۳۰ برابر بیشتر احتمال خوانده شدن دارد. در این مقاله سعی داریم تا شما را با ۵ راه بازاریابی از طریق اینفوگرافیک آشنا سازیم.
- نوشته شده توسط پگاه تایکندی
- دسته: مقالات
شرکت هایی که از پلتفرم های جدید استفاده می کنند، معمولا از این سرمایه گذاری بیشترین نفع را می برند. این موضوع یکی از طلایی ترین قوانین کسب و کار است که می تواند برای بسیاری از بیزینس ها مفید باشد. مثلا در دهه ۱۹۹۰ کسب و کارهایی که به سمت استفاده تجاری از ایمیل رفتند نتایج بسیار درخشانی به دست آوردند. زمانی که AdWords گوگل راه افتاد، با هزینه هایی بسیار پایین شرکت ها موفق می شدند برای بهترین کلمات کلیدی مورد نظرشان تبلیغ کنند و نتایجی فوق العاده ای از این تبلیغات بگیرند. زمانی که تبلیغات فیسبوک شروع شد، هزینه یک تبلیغ بسیار پایین بود و آن شرکت هایی که تبلیغاتشان را در فیسبوک گذاشتند، بازدهی بالایی به دست آوردند.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات
رشد بازاریابی محتوایی تاثیرات شگرفی در دید صاحبان کسب و کار به سئو به وجود آورده است. به جز خدمات تکنیکی مانند ساخت لینک، طراحی صفحاتی موبایلی و غیره بسیاری از تیمهای ارائه دهنده خدمات سئو، خدماتی مانند تولید و تقویت محتوا را به خدمات خود افزودهاند. مشخص است که محتوا جای سئو را نگرفته! مخصوصا که بسیاری از عناصر سئو کاملا تکنیکی هستند و ربطی به بازاریابی محتوایی ندارند. بازاریابی محتوایی هدفی بسیار متفاوت با بهینهسازی برای موتورهای جستجو را دنبال میکند. در حالی که سئو بر روی تقویت دیده شدن و به دست آوردن مشتریان جدید تلاش میکند، بازاریابی محتوایی چندین هدف را دنبال میکند؛ از فراگیری محتوا در جهان اینترنت، خدمات مشتریان، پرورش رهبران، قدرتمند ساختن تعامل کاربران با محتوا تا روابط عمومی جز مسائلی هستند که بازاریابی محتوایی به آنها میپردازد.
- نوشته شده توسط محمد علی عاشوری
- دسته: مقالات