طراحی اینفوگرافیک
سفارش
هزینه
نمونه کار

طراحی یک اینفوگرافیک بی شباهت به طراحی یک وب سایت نمی باشد و طراحی آن با یک محتوا، هدف مشخص و انتخاب یک قاب مناسب شروع می گردد. تنها تفاوتی که بین طراحی سایت و اینفوگرافیک وجود دارد این است که در اینفوگرافیک تمامی اطلاعات در یک صفحه به نمایش گذاشته می شود در حالی که در وب سایت محتویات در صفحات مختلفی نشان داده می شود. شما همچنین قادر هستید تا یک وب سایت تک صفحه ای به عنوان اینفوگرافیک طراحی کنید!

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت شرکتی
سئو وردپرس

اینترنت فضایی بسیار عالی برای کسب و کارهای کوچک است تا در انجا بتوانند با برندهای بزرگ رقابت کنند. به مخاطبین دسترسی پیدا کنند، اشتراک گذاری عمومی و امکانات فروش و بازاریابی نامحدود که شرکت های بزرگ و کچک را در یک رده قرار می هد. اما، هنوز هم بیشتر کسب و کارهای کوچک در این فضا کنار می روند. یا استراتژی بازاریابی انلانی ندارند، یا استراتژی ای آنها ناکافی است و در نتیجه منجر به عدم موفقیت می شود. چرا بسیاری از کمپانی های کوچک از موقعیت اینترنت به که می تواند ابزاری قدرتمند باشد درست استفاده نمی کنند؟

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار

آیا سرعت وب سایت شما کم می باشد؟ کاربران انتظار دارند تا وب سایت شما به سرعت هر چه تمام تر لود شود و در ادامه به سرعت مطالب بدون هیچ تاخیری به نمایش در آیند. اگر وب سایت شما چنین مشکلی را داشته باشد و برای آن راهی نیاندیشید بی شک کاربران خود را از دست خواهید داد. در این مقاله تلاش شده تا به شما بهترین راه حل  برای رفع این مشکل پیشنهاد گردد.

سئو وردپرس
سئو جوملا
خدمات سئو
سئو کار

همه دوست دارند نرخ کلیک سایتشان بالا برود و جایگاه خوبی در الگوریتم های جستجوی گوگل به دست بیاورند. اما وقتی به این تجارت نگاه می کنیم، می بینیم گوگل بیش از 200 فاکتور برای رتبه دهی برای هر سایت دارد – برخی از انها ثابت شده هستند، برخی از آنها موقتی هستند و برخی دیگر بسیار قدیمی – تمرکز کردن روی فاکتور ها برای بهینه سای سایت بسیار مشکل خواهد شد.

تولید محتوا
تولید محتوا شبکه اجتماعی
تقویم تولید محتوا

بازاریابی محتوایی می تواند برای دستیابی به ترافیک بالا و کمک به موفقیت در کسب و کار بیانجامد. اما برخی از صاحبان کسب و کارها می گویند تولید محتوا برایشان موثر نیست و یا حداقل آن طور که فکر می کردند موثر نبوده است. در این مقاله به شما برخی از دلایلی عمومی شکست بازاریابی محتوایی، و شیوه های رهایی از این مشکلات را برای شما خواهم گفت.

زیر مجموعه ها