اگر محتوا نویس باشید مطمئنا تا کنون برایتان پیش آمده است که مجبور باشید در مدت زمان کوتاهی یک یا چند محتوا تولید کنید. تولید محتوا آن هم در مدت زمان محدود حتما با نواقص و اشکالاتی همراه خواهد بود. گرچه بروز چنین اشکالاتی در محتوا امری طبیعی است اما برای جلب رضایت مشتری باید محتوای با کیفیت عالی و بدون نقص تحویل داده شود. ویراستاری محتوا به رفع این گونه اشکالات احتمالی در محتوا کمک می کند.
در دنیای امروزه رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روش های دیجیتال مارکتینگ مطرح است. رپورتاژ آگهی فقط یک متن ساده نیست که محصول و یا خدمات کسب و کار شما را به مخاطبان تبلیغ کند بلکه دارای لحن و ادبیات مخصوص خود است.
پرسونای مشتری تصویرخیالی از شخصیت ایده آل یا مشتری هدف است. محتوا نویسی بر اساس پرسونای مشتری و تدوین محتوا در چهار چوب علایق و نیازهای مخاطب باعث می شود مشتری از مطالعه محتوای شما لذت ببرد زیرا پاسخ سوالات خود را یافته است و نیازش با مطالعه مقاله شما برطرف شده است. با ما همراه شوید تا در ادامه مقاله با محتوانویسی براساس پرسونای مخاطب بیشتر آشنا شوید.
شما چطوری پسورد (رمز عبور - گذرواژه - Password) انتخاب میکنین؟ خیلی از ما، عادتهای اشتباهی داریم که باعث میشه سایتمون هک بشه، ولی فکر میکنیم تقصیر کسی دیگه است! امروز میخوایم ببینیم چه رمز عبورهایی خیلی ساده هک میشن و چه جاهایی باید از رمز عبور ایمن استفاده کنیم. اصلا چطوری باید یک رمز عبور بسازیم؟
ما در لولسا از وردپرس (Wordpress) به عنوان سیستم مدیریت محتوای اصلی پلنهامون استفاده میکنیم. خیلی از تیما و مجموعههای دیگه هم اینکارو میکنن. اما خیلی وقتا، مشتریا فکر میکنن وردپرس چون همه ازش استفاده میکنن، انتخاب خوبی نیست. تو این بخش میخوام توضیح بدم چرا وردپرس برای یک سایت فروشگاهی، انتخاب خوبیه؟