گروه تولید محتوا از افراد مختلفی تشکیل شده است. در این بخش تمرکز من روی گروه هایی است که برای تولید محتوا متنی سایت فعالیت می کنند. یک گروه باید از چه افرادی تشکیل شده باشد و هر فرد چه وظایفی را بر عهده دارد؟ در این مقاله این سوالات را برای شما پاسخ خواهم داد.
ایده تولید محتوا داشتن بسیار مهم است. بدون یک ایده خوب نمی توان انتظار داشت محتوایی مخاطب پسند و مفید را بتوان تولید کرد. اما چطور به یک ایده خوب دست پیدا کنیم؟ امروز می خواهم چندین روش مختلف برای پیدا کرده ایده خوب برای تولید محتوا را برایتان بگویم.
Qrcode (به فارسی کیو آر کد) مخفف Quick Response (کد پاسخ سریع) یک نوع بارکد دو بعدی است. این کد معمولا از طریق گوشی های هوشمند خوانده می شود، که معمولا شامل متن، ایمیل، وب سایت، شماره تلفن و موارد دیگر می شود. دامنه استفاده از کد کیو آر آن چنان وسیع است، که برای بازاریابی و تبلیغات محصولات، علامت های تجاری و خدمات و ... کاربرد دارد.
تفاوت Qrcode و Barcode در طراحی و اطلاعاتی است که همراه دارد، و Qrcode که معمولا بر روی محصولات دیده می شود خط های کوچک و ریزی است که اطلاعات و شماره های محصول در زیر آن درج شده است، ولی Barcode مربعی است که در میانه آن خط هایی وجود دارد و این خط ها تقریبا در هم است و اطلاعاتی خاص را به همراه دارد.
بروشور و تراکت از روشهای تبلیغاتی هستند که امروزه اغلب مشاغل برای معرفی کسب و کار های خود از آنها تراکت استفاده می کنند. این دو روش در کشورمان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بسیاری از افراد این عقیده را دارند که میان بروشور و تراکت تفاوتی به لحاظ محتوا وجود ندارد و تنها در ویژگی های ظاهری باهم تفاوت دارند. اما بروشور و تراکت هرکدام محتوا خاص خود را دارند که در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه خواهیم داد.